Panasonik, Panasonic

Panasonic a Technics jsou obchodní značky společnosti Matsushita Electris Industrial Co Ltd. of Japan (MEI), jednoho z největších výrobců spotřební elektroniky, řazeným Fortune 500 na 3. místo v odvětví elektronika a elektrotechnika.

Společnost Panasonic byla založena v roce 1918 v japonském městě Osaka panem Konosuke Matsushitou a vyrostla z prvních tří zaměstnanců k dnes bezmála 260 000 zaměstnancům.

Panasonic Czech Republic, s. r. o., byla založena 10. srpna 1995 v Praze s cílem rozšířit obchodní aktivity na českém trhu. Hlavním úkolem této společnosti bylo dosáhnout maximální spokojenosti zákazníků poskytováním technické podpory, vytvářením prodejních kanálů, distribucí a činností v oblasti marketingu a reklamy. Společnost Panasonic Czech Republic v současné době v České republice prodává přes 800 druhů produktů, včetně 550 různých výrobků kategorie audio/video, 240 výrobků z oblasti telekomunikace a IT a 30 druhů domácích spotřebičů.

Do základní obchodní filozofie společnosti Panasonic, která stanovuje hlavní cíle společnosti, postoje a chování jejích zaměstnanců a pravidla, jimiž se propojují všechny pracovní činnosti, patří i aktivity sloužící ke zlepšování našeho životního prostředí a zvyšování životní úrovně celé společnosti. Proto je nedílnou součástí aktivit společnosti Panasonic také sponzoring rozmanitých projektů v oblasti kultury, sportu, vzdělání a charity. V dubnu 1997 zahájila v Plzni provoz továrna na výrobu televizorů Matsushita Television Central Europe, s. r. o., která od loňského roku nese název Panasonic AVC Networks Czech, s. r. o. První televizory z této továrny byly dodány do SRN již v červnu 1997. PAVCCZ představuje jednu z nejrozsáhlejších zahraničních investic v České republice ve výši 4,2 miliardy korun. Od roku 1997 společnost vyrobila víc než 7,6 milionu klasických vakuových televizorů. Letos v lednu jejich produkci ukončila, do konce roku plánuje výrobu zhruba 2 milionů kusů televizorů s plochými zobrazovacími displeji. Vedle výroby televizorů se PAVCCZ zabývá i jejich výzkumem a vývojem. Počet zaměstnanců plzeňského závodu postupně stoupá až na současných 5000 lidí. Společnost obdržela cenu za 1. místo v soutěží Investor roku 2000 v kategorii Největší expanze. Největší výrobce televizorů v Česku otevřel loni v Plzni i svou vlastní školu. V letošním roce nastoupilo do této ojedinělé odborné školy 200 lidí. Studium charakteru vnitropodnikového vzdělávacího programu je dvouleté při zaměstnání. Škola má tři odborné úrovně: nejnižší pro vedoucí částí výrobních linek, další pro mistry-specialisty a nejnovější pro supervizory a manažery. Dvouletý projekt "Zaměstnanec elektrotechnického průmyslu" hradí ze 60 procent Evropský sociální fond, jehož garantem je Úřad práce. Zbytek peněz dává firma. Po skončení dotací bude škola pokračovat. V Plzni má zůstat natrvalo

Zdroj informací: Panasonic


Pro dlouhou chvíli

Hry GoodGame Empire 1001Hry Superhry Hry online Webgames Hry online hry Webhry Jojohry



© Copyright 2008-2017 Chybicka.cz - sizzling